maandag 23 juli 2012

97. Creaweekend

Hallo allemaal,

Zo dit weekend ben ik bij een vriendin geweest. Daar hebben we met zijn vieren een gezellig creatief weekend gehad. Vrijdagavond zijn we begonnen met fietsbanden door de midden te knippen. We gingen nl een bakje met fietsbanden bekleden. Kijk maar eens naar deze foto.






De volgende dag hebben we er planten en bloemen erin gezet. Kijk hieronder naar het uiteindelijke resultaat.





's Avonds zijn we aan het schilderen en spuiten geslagen. We hebben een canvasdoek beschilderd en met diverse kleuren verf en sheets beschilderd.

Dit is mijn resultaat geworden.





Op zondag hebben we een ring bekleed met allemaal boterhamzakjes. Eerst allemaal boterhamzakjes de bodem uitknippen en daarna vastknopen aan de ring.





Het was een druk programma maar het was heel erg leuk om te doen. Op de foto hieronder zie je de dingen die ik allemaal heb gemaakt dit weekend.





Groetjes Bianca

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk creatief weekend is dat geweest Bianca...leuk hoor de fietsbanden mand en je kunstige canvas. De boterhamzakjes ring ben ik regelmatig tegengekomen op het Hobbyjournaal...niet echt mijn ding, maar het ziet er zeker ook heel kunstig uit!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke projecten allemaal! Die boterhamzakjes krans ziet er erg zacht uit, net witte veertjes!

    BeantwoordenVerwijderen