woensdag 7 augustus 2013

196. Vlinderkaart





Hallo allemaal,

Eindelijk na zoveel weken weer tijd gehad om in mijn knutselhok te duiken. Het was nl veels te warm bij mij op zolder. Vanmiddag toen het zo begon te regenen ben ik mooi gaan knutselen. Ik heb deze kaart voor een challenge gemaakt. Het is de challenge van artjourney, Shades of Blue and Green.


Ik heb op de achtergrond rozen gestempeld in de kleur citrus vervolgens heb ik er wat stream overheen gesponst. Vervolgens heb ik de andere bloemen erop gestempeld met zwart en met blauw. De vlindertjes heb ik in twee kleuren gesponst en op mekaar geplakt. Als laatste heb ik ze gemat op zwart en blauw en op de basiskaart geplakt.


groetjes Bianca

13 opmerkingen:

  1. Nou Binaca je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.. en de kleuren zijn fantastich! mooi die opbouw met rozen op de achtergrond en de vlinders voorop.. Super! Dankjewel voor het meedoen Bianca!

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooiiii. Ik vind dat altijd een mooie kleurencombinatie, groen en blauw.
    En alles bij elkaar is het een prachtige "collage"geworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful ! Love the colours and the background for the butterflies. Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sprekende kleuren heb je gebruikt, Bianca! Leuke kaart! Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stijlvolle kaart Bianca een echt toppertje!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dit prachig gemaakt ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi Bianca!! Bedankt voor het mee doen aan onze challenge,

    groetjes

    Louise Kolker
    Art Journey

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie combinatie van stempels. Super heldere kleuren ook! Heel mooie kaart! Fijn dat je meedoet met de Art Journey Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart voor de uitdaging bij Art Journey. Leuk om zoveel variaties te zien in blauw en groen. Deze felle kleuren doen het goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, mooi al dat groentinten!

    BeantwoordenVerwijderen