donderdag 16 januari 2014

209. Scraplings


Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht voor dit jaar. Erg druk gehad met van alles en nog wat.

Afgelopen weekend is mijn zus bij mij geweest om weer eens lekker te knutselen. Wij hebben ook wat voor de challenge van Art Journey gemaakt. Je moest deze keer een scrapling maken. Een restkaartje. Deze scraplings heb ik gemaakt voor de challenge. Ik heb twee kleuren gebruikt. De oranjekleur is van Adirondack en de blauwe kleur is van Distressinkt.
Ook heb ik verschillende stempels van Art Journey gebruikt.

groetjes Bianca

9 opmerkingen:

  1. Mooi Bianca!!!! Leuke combinatie van kleuren.
    Bedankt voor het mee doen aan onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meteen een setje van 3 hebt gemaakt. En wat een mooie kleuren samen! Top stempelwerk! Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de Art Journey challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurencombi Bianca! En een setje staat al gelijk zo leuk op de foto. Mooi gedaan. Fijn dat je weer meedoet met de Art Journey-challenge.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende scraplings!! Prachtige vrolijke kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende scraplings!! Prachtige vrolijke kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great tags in a great colour combination. Nice combination of images as well. Happy Weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful stamping! I love blue & orange together!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie scraplings en wat een prachtige kleurencombinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen