zondag 28 oktober 2012

138. Kaart met nieuwe stempels





Hallo allemaal,

Vrijdag was ik jarig en kreeg ik een heleboel cadeautjes. Vooral veel stempels natuurlijk en daar moest ik gisteren natuurlijk even wat mee maken. Dit is mijn eerste kaartje geworden.
Oh ja ik heb ook nog drie mooie templates gekregen. De template die ik hier gebruikt heb is dus ook een nieuwe. De bloemetjesstempels zijn ook nieuw en vind ik zulke gave stempels, je kunt er zoveel leuke dingen meemaken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes Bianca

4 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Bianca...je hebt al lekker met een deel van je kadootjes gespeeld zie ik hier!
    Prachtige speelse kleuren ook...


    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte Bianca en je kaart is mooi. leuk zulke prachtige kadootjes.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben blij dat ze in de smaak vallen, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt in elk geval! Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous ! I love this card ! Beautiful colours in your background and great images. Greetings from Canada, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen