zondag 30 december 2012

155. Condoleancekaart

Hallo,

Vandaag heb ik kaartjes gemaakt die je liever niet wilt maken. Ik vond dat ik ook maar wat van deze kaartjes moest maken. De stempel in het midden "de bloem" heb ik met de kerst van mijn zus gekregen en die vond ik wel mooi passen voor zo'n soort kaart.

Ik heb de rand gestempeld met stempeltjes van Rubber Stamp Tapestry, die blijven gewoon zo veelzijdig voor elke gelegenheid kun je ze gebruiken.

De tekststempel is van Hero Arts en de kleuren inkt die ik gebruikt heb zijn Pumice Stone, Mushroom, Pebble en nog wat andere kleuren.

Fijne avond!!!

2 opmerkingen:

  1. Een mooie stemmige kaart en die stempel is inderdaad erg mooi hiervoor! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stempel is inderdaad erg geschikt voor dit soort kaarten, ik heb een iets andere bloem en gebruik die ook voor condoleance kaarten. De tempestry stempels zijn echt heel handig om mooie randen te maken. Ik ben blij dat ik ze heb aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen