dinsdag 19 maart 2013

173. Liebster Award




Deze award heb ik gekregen van: Karin! Hier ben ik erg blij mee, dankjewel!
De bedoeling van deze award is om ook weer 5 andere blogs te nomineren die minder dan 200 volgers hebben. 

Ik nomineer de volgende blogs:

4. Maria
5. Ellen

Groetjes Bianca


This award was designed to be a blog award in the pay it forward fashion. Once you've been nominated, you can award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs. Just thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog.



3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor deze waardering hoor Bianca , ik ben der heel blij mee!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je award, Bianca, erg leuk dat je aan me gedacht hebt!
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen