maandag 29 april 2013

186. Star

Hallo,

Vorige week had ik veel inspiratie en toen heb ik heel wat kaartjes gemaakt. Ik had toen geen tijd om ze allemaal te gaan plaatsen. Dit is een van die kaartjes die ik toen heb gemaakt.

Deze achtergrond heb ik gemaakt met de gelliplate. Toen dit was opgedroogd heb ik erop gestempeld maar ik had ook een tekststempel erop gedaan maar die was niet goed gestempeld. Daarom heb ik maar een ster eroverheen geplakt.

Als laatste even twee keer gemat en op een witte kaart geplakt.

groetjes Bianca

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart bianca, schitterende achtergrond!
    Gezellige dag verder!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, the background is special, love the colours. Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen