vrijdag 5 april 2013

177. Gescheurde kaart





Deze maand ga ik weer meedoen met de challenge van Art Journey. De challenge is maak een kaart met iets gescheurd erop.

Dit is mijn creatie geworden. Ik heb de rozenstempel van AJ diverse keren in verschillende kleuren gestempeld en daarna de rozen gesponst in de kleuren waarin ik ze gestempeld had. Vervolgens heb ik een tekststempel van AJ gebruikt die erover heengestempeld met zwart. Daarna dit achtergrondje in tweeën gescheurd en opgeplakt op een vrolijke groene basiskaart die ik ook had bestempeld met die achtergrondstempel van AJ. Daarna nog drie cirkels gestempeld en opgeplakt met 3d tape. Als laatste heb ik nog een gescheurde tekststrookje erop geplakt.

De kleuren inkt zijn de zomerkleuren van de Distress inkten.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes en misschien tot zien in Zeist morgen.

Bianca

6 opmerkingen:

  1. O wauw, wat een mooie vrolijke kaart en leuke techniek.
    Veel plezier morgen, ik ga zondag.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soooo gorgeous and colorful, love it !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bianca wat een heerlijke voorjaarskleuren. Dat doet een mens goed na die lange winter.. ;) Leuk dat je weer meedoet met de Challenge. De kaart heeft erg veel elementen en je kunt er lang naar kijken. Super

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart, Bianca! Zoals Dianne al zei, je blijft er naar kijken, zoveel is er te zien. Fijn dat je meedoet met de Art Journey challenge!
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful again, love the vibrant colours! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die rozen zijn prachtig! Superleuk zo gescheurd en met tekst erop! De hartjes ballen maken er een speels geheel van. Supermooi! Fijn dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen